1. پرنده زودرس
مهلت اوليه يك شيوه ساده و سرراست است: اگر خريدار قبل از تاريخ مشخصي به رويداد شما متعهد شوند ، انگيزه دريافت مي كند.
با اين حال آنچه ممكن است شما ندانيد اين است كه چگونه اين مهلت را به بهترين شكل به بازار عرضه كنيد تا هيجان بيشتري براي ثبت نام قبل از وقت براي افراد ايجاد كند.
چگونه مي توان پيشنهاد پرنده اوليه خود را به بازار عرضه كرد
1. پرنده زودرس
مهلت اوليه يك شيوه ساده و سرراست است: اگر خريدار قبل از تاريخ مشخصي به رويداد شما متعهد شوند ، انگيزه دريافت مي كند.
با اين حال آنچه ممكن است شما ندانيد اين است كه چگونه اين مهلت را به بهترين شكل به بازار عرضه كنيد تا هيجان بيشتري براي ثبت نام قبل از وقت براي افراد ايجاد كند.
چگونه مي توان پيشنهاد پرنده اوليه خود را به بازار عرضه كرد:
سطوح مختلف ثبت زودرس مهلت را اضافه كنيد.
هر سطح را مي توان به صورت متفاوتي ارتقا داد ، اما كاملاً روشن كنيد كه قيمت ها در X روز افزايش مي يابد.
با داشتن تعداد محدودي بليط زودرس براي فروش ، انحصار ايجاد كنيد.
اين امر شركت كنندگان را به گرفتن بهترين معامله ممكن متعهد مي كند. به زبان خودموني يعني اينكه مي تونيد با اين بليط ها بازار سياه راه بياندازيد .
دسترسي يا مشوق ويژه اي براي اهدا كنندگان و خريداران اوليه پرندگان در نظر بگيريد.
از آنجا كه اين يك نمايش جايزه است ، به احتمال زياد جايزه دهندگان مي خواهند چندين نفر را به ديدن آنها در مراسم و جشنواره خود بياورند بنابراين ، به آنها بگوييد كه اگر زودتر ثبت نام كنند ، يك يا دو بليط اضافي دريافت مي كنند.
جدول زماني بهينه
به طور معمول ، ثبت نام زودرس مخاطبان تا 1-2 هفته قبل از مهلت نهايي ادامه دارد ، اما اين ممكن است متفاوت باشد. به خاطر داشته باشيد كه وقتي برنامه شما علني است ، نمي توان آن را تغيير داد.
2. مهلت استاندارد
مهلت ثبت نام استاندارد يك هزينه ثابت است و انگيزه اي غير از هزينه خريد ديرهنگام ندارد. يعني "بعد از اين روز قيمت ها بالا مي روند و ديگر نميتوانيد به آن قيمت هاي كم قبل خريد داشته باشيد".
اين يك خريد متوسط و بدون تمام اتفاقاتي است كه باعث مي شود قيمت بالاتر به شما ارائه دهند ، به همين دليل اين يك خريد متوسط محسوب مي شود .