3 نكته طلايي براي مشاركت بيشتر كاربران در رويداد

۹ بازديد ۰ نظر

دراين پست و پست هاي آينده ميخواهيم با بيان سه نكته در مورد آخرين مهلت ، ميزان حضور در رويداد مورد نظرمان را افزايش دهيم .

 

اين كه آيا شما 20 سال برنامه ريزي كرده ايد يا تازه كار جديدي را شروع كرده ايد و نقش شما افزايش فروش بليط نمايش آينده است ، استفاده از ضرب الاجل هاي زماني  براي افزايش حضور در رويدادتان مي تواند  ضروري باشد . 

چرا يك استراتژي فروش بليط طبقه بندي ضروري است ؟

 

دادن هديه در كسب و كار به دفعات زياد و در مثال هاي عيني گوناگون نشان داده شده كه  ، اگر فروش بليط خود را هنگامي كه بخواهيد به مقدار قابل توجهي افزايش يابد مي تواند براي كاربر استرس زا باشد.

 

هنگامي كه كاربران در يك كمپين و رويدادي تشويق مي شوند كه هزينه اي را پرداخت كنند براي بيشتر رويدادهاي پولي ، 20٪ تا 50٪ از تعداد شركت كنندگان نهايي بليط خود را در چند روز مانده به انتهاي فرصت تهيه و خريداري مي كنند 

 

واقعيت اين است كه اگر مجموعه اي دقيق از دلايل قيمت گذاري كه براي اهداف سازماني شما منطقي است را ارائه ندهيد ، نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه افراد بليط خود را زودتر خريداري كنند.

 

صرف نظر از قيمت ، محل برگزاري و استراتژي بازاريابي ( كه بسيار اميدوارم اين موارد را قبلاً تعريف كرده باشيد) - از انواع مهلت ها كه در پست هاي بعدي برايتان شرح خواهيم داد  براي افزايش فروش بليط خود زودتر از روز نمايش استفاده كنيد.

 

نكات قيمت گذاري ، نمايش جايزه  و هديه  در كنار استفاده از كلمه مهلت ممكن است اضطراب خاصي را به ذهن مخاطب وارد كند ، اما ما فكر مي كنيم كه واقعاً اينطور نيست . مهلت مقرر بايد مفيد و سرگرم كننده باشد. بله ... گفتم سرگرم كننده! بنابراين ، به نظر شما انواع مختلف مهلت ثبت نام و مشوق هايي كه مي توانيد براي تبليغ نمايش جايزه خود استفاده كنيد چيست؟

 

https://abestanews.ir/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.