دراين پست و پست هاي آينده ميخواهيم با بيان سه نكته در مورد آخرين مهلت ، ميزان حضور در رويداد مورد نظرمان را افزايش دهيم .
اين كه آيا شما 20 سال برنامه ريزي كرده ايد يا تازه كار جديدي را شروع كرده ايد و نقش شما افزايش فروش بليط نمايش آينده است ، استفاده از ضرب الاجل هاي زماني براي افزايش حضور در رويدادتان مي تواند ضروري باشد .
چرا يك استراتژي فروش بليط طبقه بندي ضروري است ؟
دادن هديه در كسب و كار به دفعات زياد و در مثال هاي عيني گوناگون نشان داده شده كه ، اگر فروش بليط خود را هنگامي كه بخواهيد به مقدار قابل توجهي افزايش يابد مي تواند براي كاربر استرس زا باشد.
هنگامي كه كاربران در يك كمپين و رويدادي تشويق مي شوند كه هزينه اي را پرداخت كنند براي بيشتر رويدادهاي پولي ، 20٪ تا 50٪ از تعداد شركت كنندگان نهايي بليط خود را در چند روز مانده به انتهاي فرصت تهيه و خريداري مي كنند
واقعيت اين است كه اگر مجموعه اي دقيق از دلايل قيمت گذاري كه براي اهداف سازماني شما منطقي است را ارائه ندهيد ، نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه افراد بليط خود را زودتر خريداري كنند.
صرف نظر از قيمت ، محل برگزاري و استراتژي بازاريابي ( كه بسيار اميدوارم اين موارد را قبلاً تعريف كرده باشيد) - از انواع مهلت ها كه در پست هاي بعدي برايتان شرح خواهيم داد براي افزايش فروش بليط خود زودتر از روز نمايش استفاده كنيد.
نكات قيمت گذاري ، نمايش جايزه و هديه در كنار استفاده از كلمه مهلت ممكن است اضطراب خاصي را به ذهن مخاطب وارد كند ، اما ما فكر مي كنيم كه واقعاً اينطور نيست . مهلت مقرر بايد مفيد و سرگرم كننده باشد. بله ... گفتم سرگرم كننده! بنابراين ، به نظر شما انواع مختلف مهلت ثبت نام و مشوق هايي كه مي توانيد براي تبليغ نمايش جايزه خود استفاده كنيد چيست؟