در اين پست كه آخرين پست از راهكارهاي طلايي مشاركت بيشتر در رويداد مي باشد ميخواهيم در مورد سومين و آخرين نكته از اين راهكار صحبت كنيم
3. آخرين مهلت
مهلت ديركرد و مهلت زودرس نوعي حالت مشابه هستند.
براي مبتديان ، هر يك مي توانند رديف هاي مختلفي داشته باشند. اين به شركت كنندگان احتمالي شما اين فرصت را مي دهد تا قبل از فروش نهايي درب منزل پس انداز كنند.
دام مشكوك اين خريداران در مهلت مقرر در اين است كه به طور معمول هيچ مشوقي وجود ندارد و آنها مي توانستند با اقدام پيشگيرانه پس انداز كنند.
به خاطر داشته باشيد كه براي اينكه روحيه خريداران در وضعيت مثبتي قرار داشته باشد ، قيمت ها را براي موعد مقرر بيش از حد بالا نبريد (البته مطمئناً مطمئن نيستيد كه اين رويداد شگفت انگيز خواهد بود). هيچ كس پشيماني خريدار را دوست ندارد.
شما در انتها بايد به اين فكر كنيد كه به بهبود استراتژي مهلت زماني و نشان دادن جايزه خود به مخاطبانتان باشيد .
مهمتر از همه ، هدف شما بهبود حضور ، سود و مهمتر از همه تجربه مشتري است.
در اينجا برخي از موارد آخرين لحظه وجود دارد كه بايد بخاطر بسپاريد:
آماده سازي
چه در حال حاضر انواع مختلف مهلت را ارائه مي دهيد يا اين عناصر را براي اولين بار در نظر ميگيريد ، مهم است كه وقت خود را صرف كنيد و همه چيز را بررسي كنيد.
بخاطر داشته باشيد كه براي برنامه ريزي هر قسمت از مراحل ثبت نام ، زمان كمي لازم است ، اما يك استراتژي مناسب فشارهاي نياز به خريد فروش لحظه آخري را كاهش مي دهد.
تبليغات
صرف نظر از مهلت ثبت نام ، هر سطح بايد در طول عمر برنامه تبليغ شود.
اين به خريداران بليط جدول زماني مي دهد تا هرچه زودتر خريد كنند.
تجربه جايزه
شما مي خواهيد كه اهدا كنندگان جايزه به همراه طرفدارانشان در آن شركت كنند. بنابراين ، حتماً تجربه اي ايجاد كنيد كه اين افراد از پذيرش جايزه هيجان زده شوند!
براي سازماندهي آرا رويداد نمايش خود نياز به كمك داريد؟ پرسال برايتان تمام ابزار هاي مورد نيازتان را براورد و آماده كرده است .