هيچ رازي نيست كه توسعه تلاش براي پيام رساني احتباس شامل ارتباطي مثر است.در واقع اگر مي خواهند سازمانشان با اهميت بماند ، مديران بايد به طور روزمره با اعضاي خود ارتباط برقرار كنند و از آنها ياد بگيرند.
آنها رهبران را تشويق مي كنند تا "از نظر استراتژيك با اعضاي خود ملاقات كنند" ، "فرصتهايي را براي اعضاي جديدتر ايجاد كنند" و تأكيد مي كنند كه "ارزش اصلي باقي مي ماند".
معناي اين امر اين است كه طرح سوالات صحيح از افراد صحيح (يعني اعضاي شما) و توجه به داده هايي كه دريافت مي كنيد ، همچنان فرايند حياتي توسعه در هر انجمن است.
بنابراين ، دقيقاً چه چيزي باعث ايجاد اختلال در حفظ ارتباط شما مي شود و چگونه مي توانيد در مورد اهداف بنيادي و چالش هاي اعضاي خود به اندازه كافي براي توسعه پيام رساني موثر اطلاعات كسب كنيد؟
ما در اين چند پست مي خواهيم نه تنها دليل تغيير چشم انداز را توضيح بديم ، بلكه انواع مناسبي از سوالات را براي پرسيدن هنگام دريافت بينش در مورد چشم اندازهاي عضويت ارائه بديم.
اول ، ما مي خواهيم شما درك كنيد كه چگونه در مورد محيط حرفه اي مدرن فكر كنيد ، و سپس اقدامات خاص صنعت شما براي مدرن سازي تاكتيك هاي نامزدي بايد از اين دانش ناشي شود.
1. آموزش رسمي
آموزش رسمي در حال تغيير اساسي است و به عنوان راهي مستقيم براي موفقيت ، كمتر مورد توجه قرار مي گيرد. به عنوان نمونه اي از اين روند ، كارگران از طريق دوره هاي آنلاين خودآموز و مشاركت هاي آزاد به كسب تجربه حرفه اي (و مشاهده نتايج مي پردازند) - يك راه حل مناسب و كم خطر براي روند رو به رشد كارفرمايان كه اولويت هاي اجراي فوري مهارت را بيش از ارزش هاي پيشنهادي "بالقوه" تاكيد مي كنند .
نكته در اينجا اين است كه نيروي كار مدرن ارزش ايجاد حضور حرفه اي خود را به روش هاي كمتر سنتي تشخيص مي دهد. اما آيا افراد مي توانند از تجربه هاي منحصر به فرد يادگيري كه سازمان شما مي تواند به طور بالقوه ارائه دهد ، غافل شوند؟
اين نوعي تفاهم است كه به شما فرصت مي دهد ارزش خود را به اعضاي خود نشان دهيد ، وقتي نوبت به تغيير فضاي آموزشي مي رسد.
با توجه به استراتژي هاي يادگيري جايگزين چه بايد از اعضا بپرسيد:
مهمترين بينشي كه شما به يادگيري در كلاسهاي دانشگاه منتسب مي كنيد چيست؟
آيا در يك سال گذشته هزينه اي براي دوره هاي ديجيتال خرج كرده ايد؟
اگر چنين است ، چه عواملي در تصميم گيري نقش داشتند؟
به نظر شما مهمترين عوامل در مورد كسب مهارت هاي جديد ، پياده سازي آنها در محل كار و رشد حرفه اي چيست؟